COVID-19 als startpunt
Het lijkt er eindelijk op dat de door de overheid opgelegde restricties wat versoepeld mogen worden. Wie kijkt er nou niet reikhalzend naar uit:
Eindelijk weer klanten in je bedrijf.
Weer opbloeien door het contact met je klanten.
Inspringen op hun vragen en wensen.
Daar ben je toch ondernemer voor geworden.
Maar ben je tijdens deze COVID-19 periode ook ondernemer gebleven? Ben je, ondanks alle restricties, blijven ondernemen? Hoe vernieuwend ben je bezig geweest?
Het afgelopen jaar is de invloed van de e-commerce behoorlijk gestegen. Neem nou deze kop: “Door de coronacrisis zijn er 67 procent meer online aankopen gedaan in 2020. Van het begin van de crisis in maart tot nu is er zelfs een groei van meer dan 82 procent te zien ten opzichte van 2019.”
“Mooie cijfers … maar ik heb nog geen e-commerce. Heb ik nu de boot gemist?“
Er zijn vele boten vertrokken maar er gaan er nog genoeg. Je kunt nog steeds instappen. Als je een mooie klantenkring hebt, dan zullen ze je online zeker opzoeken.
Het zal je niet aan komen waaien. Je zult proactief moeten zijn. Werken aan je bekendheid op het web maar dat zal zijn vruchten afwerpen.
De wereld van de e-commerce kan erg nieuw voor je zijn als ondernemer. Misschien meer vragen oproepen dan oplossingen geven. En daar komt Priton nou in beeld. Met dit stuk willen we je helpen en adviseren.
We treden op in het hele spectrum van een optreden als consultant tot het leveren van een volledig op maat pakket.
Zorg dat je de boot niet mist die nu klaar voor je ligt.
Tot snel!