Goed zijn voor jezelf.

Ik zorg dat ik me altijd goed voorbereid als ik naar een klant ga. Is er al een site, waar liggen verbeterpunten, wat zijn de logo’s, bedrijfskleuren en ga zo maar even door.
Het gaat me er vooral om dat ik snel in kan springen op de vragen van de klanten.

Hot item blijft nog steeds het “responsive-zijn” van een website; alle klanten, op alle devices kunnen bereiken.
Als ik het met klant over dit onderwerp heb begrijpen ze snel dat dit nu een must is in plaat van een optie. Zeker als ik hen voorbeelden laat zien.
“…. hadden we veel eerder moeten doen …”
“… kan dat dan met onze site?”

Ja! Natuurlijk kan dat! En nee … het is echt niet duurder, want de hand blijft toch waakzaam boven de knip hangen. En terecht.

Mooi dat het lukt om klanten te overtuigen van het nut van een responsive site en daarna tevreden klanten te hebben.

Maar WAAROM …
WAAROM?

Waarom heb je er zelf dan geen, meneertje Priton?

Euhhhh met het schaamrood op de kaken moet je dan bekennen dat het vinden of maken van tijd voor je eigen website, je eigen visitekaartje een ondergeschoven kindje blijkt. Zoals de aannemer die in “Help, mijn man is klusser” zijn eigen gezin niet voorthelpt omdat de klanten voorgaan.

Nee meneer de aannemer, zo gaat dat niet!
Nee meneer Priton, zo gaat dat niet!

Ok. Tijd om goed te zijn voor mezelf. Met gepaste trots staat ‘ie er dan. De responsive website van Priton. Ook wel lekker dat je bij een klant een keer je eigen website kunt laten zien als het om het “responsive-zijn” van een website gaat.

Interessant? Deel nu!Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someonePrint this page